new life--tue

by - Friday, June 26, 2015



assalamualaikum,

sekian laaaaaammmmaaa tak jejak sini. being busy all day long. life jadi epic. ha ha ha. harini, alhamdulillah 9 hari berpuasa di tanah kelantan, so far, i can adapt lagi suasana baru. paling tepat aku tak lari lagi dri pantai timur that why aku senang adapt. pahang muti-language if you guys didnt know that. walaupun dari segi nak cakap mahu terbelit lidah. ngee


school? great enough. har. i'm srew in quiz. aku lack dah. banyak bende aku kene re-study. compilekan pebende but been zaa yang agak 'katang ni' dia chill je. walaupun dpt markah chem 4/I0. HA HA HA. /ketuk kepala sendiri/ masih ada 2 peluang lagi. that two things aku pulung sampai lumat. in syaa allah.


friend(s)? i doooooo have a lot. aku try buat gu dengan semua orang then filter. alhamdulillah mah roomate walaupun depa like sesorg punye perangai lain lain dan pelik ._. still blh gu ahh. hahaha


dan aku as a ex-hostelian memperkenalkan megi sedap kat depa. almaklulah ade yang pelik guane aku masak w/out stove. cehhh. she so being princess to me. ade ke patut dia cakap tak pernah tengok murtabak megi? dude, MURTABAK MEGI pun tak kenal ke bruh? hahahaha


classmate? tak semua. tak macam kat shaks dulu. i being so selective bila kaitkan dengan classmate. fact; all my roomate is my classmate. thats why ahh but certainly aku dah start ngam, muehehehe. maybe shaks basuh otak aku, so aku macam tak boleh terima a girl yg mengedik dengan a guy. life in collegue memang macam tu kut? dan aku tak payah nak jadi depa. jadi zaatira yakni zee yang rare dan tak ganggu life orang lain.

bagi yang taktahu course pebende zaa ambik dengan chem bagai. well, aku ambik dip science /batuk/. hahahaha. total subj 6 consist of ELC(english--listening), Bio, Mat(pre calculus), Phy(mechanism I), Che( general chemistry), CTU( sejarah dan pend.islam). maahhhhh fav right know, elc. cara pembelajaran dia yang enjoy buat aku minat dengan bi yang satu ketika dulu aku benci nyampah. hahaha. Bio pun sebab sir dia yang *ehem*. that my style. untuk aku minat dengan subj aku kureng minat aku cari catalyst that can general otak aku supaya aku akan jadi eksaited nak pi kelas. hahaha.


rumah? tipu cakap aku tak rindu mucuk mucuk kan? dahtu takkan aku nak meraung so ade org pickup aku kat sini. sabar jelah bukan lamaaaa sangat dah nak cuti ghayeeee. muahahahaha. lagi 2 week to go anddd im back to kuantan bandar terrchentaaa ku. hahahaha. aku dah berani naik bas pe sekarang. hujung tahun in syaa allah naik flight. terrringin kabo. hahahaha.

nanti ahh tulis lagi. aku dengan ghaye tak mandi pun sampil typing post ni duduk depan kipas mek. klu tuan dia tahu aku kubang atas katil dia mampuih aku. hahaha


till then,


xoxo
zath :)

You May Also Like

0 comments