friend-teu ? haha

by - Saturday, May 30, 2015

assalamulaikum, ppl.

aha, aku dh 17 tahun 3 bulan. sound old to me. hahahaha.

lagi dua hari aku akan facing dengan dunia baru, uni life. dalam eksaited aku ni ada jugak takut nak takut keluar dri comfort zone.

jujur, aku dpt je tawaran kat gambang dgn jengka tapi aku tetap pilih jauh. haha.

ibu dan abah naik pelik knp aku nak jauh hahaha.

aku malas nak ada attach dgn org lebih dri kwn biasa. aku takut jdi macam dulu je terlebih attach sampai aku rse mcm bodoh -,-

hahaha abaikan statement gila aku. hahaha. marilah kumpul balik semangat yang lama aku buang. hahaha.

semoga dapat rebuilt new life. semoga aku dpt tarbiah diri sendiri, jdi lebih baik dri sekarang. insyaa allah. new place, new life to begin.

may allah bless everything.

xoco
zath

You May Also Like

1 comments