one last chance

by - Friday, December 04, 2015

assalamualaikum ppl,

kau tahu bukan senang nak dapat peluang kedua. bukan semua orang boleh dapat. jadi bila kita dapat tolong jangan mempersiakan. aku cuba untuk fit in. adapt dengan semua benda baru ni. alhamdulillah so far so good.

hampir aku nak menangis balik sebab aku tak dapat roommate yang sama. separuh dari aku menjerit bahagia sebab aku tak perlu berhadapan dengan mereka. separuh lagi menangis. siapa mahu menerima aku? aku menangis juga bila ibu abah lambai kat aku depan pintu masuk tu. aku takut aku tak kuat nak hadapi semua ni sesorang. hech.

tbh, i love my new roommate. half of them aku mmg dah kenal sebab classmate sendiri. roomate yang lama ada juga pujuk aku join diorang balik, tp hati aku tetap mengatakan aku akan banyak makan hati. so, biarkan aku dengan hidup baru permulaan baru.

dalam kelas still aku duduk dengan roommate lama. still catch up dengan diorang tapi tak maca dulu. still ada juga janggal disitu. well, aku ok je. sem 2 baru je mula dan aku harap aku mampu bawak.


buat leklok sebab ni paper killer

benda yang sama diulang tayang lect. aku adalah jugak cuak lagi lagi chemistry yang ade kaitan dengan phy. sememangnya tak kacip dengan aku dari zaman form 5. tell me again, why i talking this course? hahahahahaha.

sem ni juga aku dah mula rapat dengan senior. they to cute tbh. ada senior tu repeat, bila aku tak paham dia terangkan balik kat aku. comel je dengan suara kecik pakai loghat kedah. *idk why i love loghat kedah. lagi best crush aku masa sem satu rupanya satu kelas dengan aku ASDFGHJKL hahahaha ni over. habis satu kelas panggil dia harry potter SEBAB MEMANG MUKA DIA MACAM HARRY POTTER KUT. baru aku tahu nama dia apa setelah sekian lama aku panggil dia cicak sebab he so skinny for a guy. har. sorry.

my luck i guess? ada senior tu cari aku sebab nak pass semua notes dia masa sem 3. so aku tak payah nak cari notes for sem 3. yuhuuuu. that sister pun aku admire dia lama dah. perghati kat ig je mampu uhuhs. sister tu pun oke je. banyak kasi nasihat apa semua.

so aku rasa aku ok. heee. in syaa allah.

xoxo
zaa
 

You May Also Like

1 comments