wishlist my first sem break!

by - Sunday, October 18, 2015


assalamualaikum ppl,

here my another post yg merepek bagi aku. like seriously? nakkkkkk habis sem dah. weheeeee. i got another one paper more then bye bye kelantan hahahahahaha >,<

so here another wishlist nak buat masa cuti. lewl idk aku akan buat ke idok. masa spm beria buat, at the end aku tak buat. useless 6 months tak buat tu hahahahahahahaha.

so here we go,

  • cari kelas muet. *ni kena tgk jugak sempat ke sebulan hahahaha

  • belajar masak! *dah lama tangguh nak buat ni. haishhhh nak buat #onedayonedish 

  • manjakan muka aku. sejak jadi budak uni ni aku jdi malas nak take care muka. ya allah muka aku makin teruk so i need to fix it before ibu start nak heret aku ke kedai dan paksa aku pakai benda aku tak suka

  • kemas bilik aku dah macam sarang naga. *YANG NI PALING PENTING* sebabnya setiap tahun banjir dan aku taknak tengok kotak aku terapung lagi kat dlm bilik 

  • make my own yearly planner. hoel, ni dri dulu tak pernah nak rajin nak buat untuk diri sendiri tapi untuk orang lain aku rajin pulak. haram jadah jugak aku ni - -"

  • berbakti sehabisnya untuk my mum and dad. sebab aku ni jarang ada kat rumah aku kena ubah lifestyle aku kat rumah. 

  • basuh segala benda aku nak basuh *inc shoes, teddy bear, bags

  • baking? maybe hahahahahahaha

  • HABISKAN NOVEL YANG AKU DOK BELI TAPI TAK BACA LAGI HAHAHAHAHA

  • prepare mental and body for going back T^T  

so hopefully aku dapat buat semuuuuuaaaaaa ni. tak dapat semua ciput pun okei lah. bye for now.


xoxo
zaa

You May Also Like

0 comments