princess-in-training on!

by - Sunday, November 01, 2015


assalamualaikum ppl.

its sem break! i reaaaaaaaaaalllllyyy enjoy my days at home. hahahahahahaha. back to our topic, ehe princess-in-training aih? aku merapu je je tulis. act its more to proper training for me *well to be a girl. hah! lawak en? mohonlah gelak wooo T^T

aku ni pemalas tahap babun. so kehadiran aku dirumah kena basuh habis habisan ah dengan ibu. head to toe dia tengok. ada satu hari tu dia heret aku masuk dapur. dia terang ah ni apa itu apa. dia taknak anak dia tak kenal daun limau purut sbb haritu dia test adik aku siap dia pi bukak gugel gane daun tu. waduhhh aku takde ah tahap bebal tak kenal daun limau purut tu gane sebab bau dau tu kuat. sama macam daun kari.


aku basic ada tapi kalau nak suruh aku masak ala master chef junior tu matilah nak. mana nak lawan dengan nasi goreng bodo bodo aku selalu buat hahahahahahahaha. aku nak try buat donut, pi lah turun dapur usya barang. barang habis. aduhhh. nak melangkah ke kedai memang tak lah. aku mne reti bwk moto ape lagi kete. suruh abah beli peceroh dia lupa. at the end aku tolong ibu ikat popia serunding. nanti dah goreng aku post kat instagram. sekarang ni ibu hold tak kasi goreng sebab dia cakap selagi seruding dalam bekas tu tak habis tayah goreng lagi, sekali harung je nanti. goreng bebenyak.

setakat ni dia tak paksa aku pi rumah orang kawen. fuhhh legaaa. ha ha ha ha. aku paaaaaalllliiiiinnnggg tak minat pi tempat yang jenis golongan ibu ibu ada. memang org ckp hah kat sini kau nak cari calon mak mertua. hek, aku sumbat earphone buat tatau je. sorry to say mmg nampak mcm aku ni anti-soc and rude what so ever tapi mmg aku tak reti nak ramah ramah dengan stranger lebih tua dri aku selain dri mmg kenal aku. dari kecik aku jarang bergaul dengan orang sampai kebeso aku jadi gitu ah.

kalau makcik tu jenis otak aku haa habislah sampai mak sendiri aku tak nampak *tipu hahaha. ye lah kita yang muda ni kena lah pandai nak beralas en. kalau makcik makcik yang tercakap benda buat aku rasa nak meletup, aku balas senyum ah. may like sarcastic way? entah. sebab tu kalau boleh nak elak sebab aku nak dicop rude. aku tak boleh org sentuh benda aku taknak cakap. hahahaha

so tu je lah training mak aku hadap kat aku. yang lain tu more like dia tegur apa patut ubah apa patut aku kena buat. dia suruh ubah habit makan lewat malam aku. hahahahaha i can't to be honest sbb aku makan bila aku lapar even that time almost in 3am. bhahahahahaha.

till meet again.

p/s result final kuar 13 nov ni *gigit kuku


xoxo
zaa

You May Also Like

1 comments

  1. Same here~ susah nk bergaul dgn org tua. Dh la tk tau nk ckp apa T_T

    ReplyDelete