ikan? ikan! @( ̄- ̄)@

by - Thursday, March 12, 2015

assalamualaikum cutie pie! muah muah - -"

mcm korg korg pernah tahu my life, as 18 years old girl with a big dream! bhahahahaha lawak -..-

aku dpt krisis. krisis budak budak lepasan spm. tak tahu nk masuk ape. aku bkn problem pasal tu sbb ayah aku hari2 berleter kat aku decide ur mind rn..bla bla bla. so, i already hv backup plan course mngikut result. so the result dh kuar lama so im stuck at bio marine and sci comp.

2 bnde tu je skrg ni buat aku pening. uitm mmg aku tak lepas utk sci comp tapi unisza lepas. and bio marine xde dip. dia deg so i need started at dip ikan. huduhnye nama aku kasi. bhahahahaha dip perikanan act. sorry sorry.

tbh lah kan, aku tak pernah pikir langsung pasal nk masuk bio marine. blah blah blah. zaman sekolah aku mmg tak minat bio. tipical girl will love bio and boy phy. while me i rather love phy than bio.

why? good que. i hate to read. bhahahaha. tapi kekuasaan allah kan. dan rezeki aku bio aku b and phy c. kurg usaha lah tu. so i decide utk cri course bio lah. my friend, akma. dia sgt sgt minat bio marine. from her i know bio marine. from her i know that. cara dia buat aku minat. so aku buat lah jgak background research pasal tu and i do love it.

dip perikanan. UMT. kat malaysia 2 u je tawar dip tu. satu kat umt and upm kat tawau. mengikut kajian masa aku grad nanti dlm masa 2020 golongan dip perikanan yg byk kene pakai. kire sng dpt keje lah jgak.

idk lah. hati aku berbelah belah nk pilih ape. so what fatin told me, kau gerudi je lah. in syaa allah aku blh. tggu posmen hantar surat ipta. hehehehe.

thanks to read my hella story, love zath ♡

You May Also Like

0 comments