Rant 2.0

by - Tuesday, July 26, 2016

Assalamualaikum ppl,




Its been a loooooonngg time since the last one. Dah menjadi lumrah seorang pelajar busy memanjang lagi lagi bila every week ada je unplanned activity aku tibai termasuklah shopping di aeon. Eh?
Satu hari tu aku ada jugak tefikir en. Bila kita dah mula attach with someone tak kesahlah pangkat boyfriend/girlfriend takpun bff, macam mana kita will survive without them.

Jujur aku takut. Aku bukan nak cakap aku dah ade boyfriend like euwww no way dude. Aku ada sekelompok kawan yang sentiasa ada takala otak dah mengorak aktiviti gila gila yang jugak ada masa susah. Aku ni boleh duduk dalam kolompok clinggy so untuk move on, takes lots of time.

So, thats why aku kekadang byk space out. Tak terlalu bergantung. Sometime kau kena ada jugak masa untuk kau sorang. Tak semestinya everything kau kena ada geng baru nak buat. Takkan tak nak study just because diorang tak study? Komon lah babe. This is your life. Kawan kawan jugak. Berpakwe pakwe tu pun pada jugak. Jangan sampai terlalu utamakan pakwe sampai kawan kau yang sentiasa dengan kau ni dah tolak tepi. Pakai bila terdesak. Tu namanya lupa diri.

Hish. Terlalu random mungkin sampai aku tak tahu point apa aku sebenarnya nak cakap. Just, bare with it.

Besok aku ada test CTU( agama islam ) dan aku mengantuk sangat tengok tulisan. Sob sob.


Xoxo
Zaa

You May Also Like

1 comments

  1. "pakai bila terdesak"

    most people do - uhuks

    takpe, aku masih boleh tahan ke-clinginess kau :D

    ReplyDelete