insecured

by - Sunday, May 22, 2016

assalamualaikum, ppl!

aku tak tahu kalau orang lain ada problem macam aku ke tak but for me, i can't stand anymore!

my biggest problem is insecurity in everything.

majority kawan aku semuanya lawa and flawless. bila selfie sesama, whoah aku rase aku yang tergelam. benda ni buat aku down sendiri. even my mum do that to me. aku ni jauh sekali nak cakap flawless, jauh lagi cantik. bila orang terlepas cakap "eh muka dah teruk ni kenapa?"

thats hurt enough.

bukan tak effort nak 'normal' kekadang aku macam urg. please i don't know why my face became like this, orang sampai ingat aku ni tua dri umur aku dah ah aku specky tersangat nampak aku ni tua.

2nd one, bijak. bila aku tgk keliling aku semua bijak bila aku tak dpt tangkap certain topic, and aku tanya 'org bijak' bout that topic,

"takkan tak tahu yang ni?"

benda ni macam kena hiris hiris.

so kekadang tu aku mmg jadi shadow. i mean aku tak stand out. bila nak pakai something, aku akan pikir no i can't wear this. no, i not pretty enough ti wear this.

bila nak lontar my own idea, aku auto akn terpikir, "no, ni mesti kena reject" "tak kena. ala benda ni biasa"

HAHAHAHAHAHAHA

bila ntah aku nak belajar utk overcome benda ni semua.

thts all,

xoxo
zaa

You May Also Like

1 comments

  1. daaaaan semua orang biasanya rasa insecurity (or is it inferior? lulz) ._. embrace yourself ._. sape lagi naksayang diri kau lebih dari apa kalau bukan mula dengan kau sendiri hiks

    ReplyDelete