Writter


Zaa | not yet twenty | potato awkward
you can contact me directly at:

leezara.zatyra@gmail.com


"life too short to be sad. so enjoy it :D"

w=ho2




CBOX




ARCHIEVE

CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from wana.
April 15, 2015 - {0 Alien}
incoming


assalamualaikum ppl. again update. haa what life -,-

hri ni check f6, tak dpt. hahahaha. tak nak pun. tetibe siti ws. check kptm. alhamdulillah dpt. dip sci under uitm.

dgn gigih aku capai buku nota dgn pensel colour lagi. draw ape yg aku dh dpt. seperti dlm gambar tu.

so now, tggu upu je. tak sure bila kuar. klu blh nk jgak umt—hope so.

timpal balik, aku mmg tak comfident dgn matrik sbb yeah phm phm lah kan.

dip 3 tahun jdi deg singkat sikit. kptm under mara. so dh secure duit poket dgn yuran pengajian but ipta, mara takde. yg ado ptptn. sou d creappy to me.

aku takde kakak abg nk consult pasal ni. parent say—up to you. kau nk belajar. klu paksa tak guna.

nk consult dgn senior, tak rapat dgn depa. nak jumpe cikgu lah gini. aiyaa damansara tu jauh nak melangkah T-T

entry hari ni tanak panjang mcm smlm. hahahaha. so sapw yg terdampar kat sini, free free help me. apa apa pun. nasihat or what. thanks :)

xoxo
zath

Post a Comment